Anděl Země

26.01.2012 19:33

Anděl Země - Země světelné




Modlím se za matku Zemi. , anděl Země světelné. aby jí

krása, aby její síla a láska se znásobila a její touha pronikla do

všech srdcí dětí Země třídimenzionální. Modlím se za mat-

ke Zemi. , anděl Země světelné.




Přijímám pránu světelného světa, otevírám bránu srdce a dou-

fam, že každý dospělý, každé dítě, bude součástí Země světla.

Sklání se před Zemí starou a objímám ji svou bezpodmínečně

nečnou láskou, objetím světla.




Jsem i s Tebou stará matička Země. Jsem Tvé dítě. Jsem die-

Tatem Země původní, jsem ženou nového světla, spojující-

ho svou láskou její krystalické jádro, její nadpozemskou sféru

novou krystalické Zemi.




Jsem světlo, jsem víra, jsem naděje, jsem láska. Objímám ,

hladím a miluji. Matka Země, Gaia.

Vlévá Ti do žil novou energii světla, vlévá Ti do srdce lásku.

, anděl světelné Země, Země päťdimenzionálnej.




S láskou Féva




Vzkaz, obraz jsou autorská (c) Féva, je možné je v nezkrácené a neupravené verzi dále šířit jen nekomerčním způsobem, za podmínky uvedení aktivního odkazu www.anjelska.sk

—————

Zpět